maandag 26 juni 2017

Dag 2



Na een rustige nacht was ik op tijd wakker, en kon om 7hr gaan ontbijten.
Dat was iets minder rustig. Er logeerde ook hele bus Italianen en bus spleetogen.
Een drukte van jewelste dus aan het ontbijt. Met wat ellebogenwerk had ik vrij snel wat ik nodig had, en kon ik rustig ontbijten.

Om 8hr zat ik al op de moto, eerst uit het centrum van Annecy geraken, en dan was het tijd voor de eerste Cols van de dag. Col de Forclaz was de eerste van dag, en daar had ik al direct een billenknijp momentje. Gravillon in een Hairpin, en vervolgens 3km gravillon. Nog maar net gelegd, en nog niet aangereden. Prettig is anders.
Na een 5 tal Cols reed ik Col de Revard op 1500mt hoog ongeveer maar een geweldig uitzicht over 4 valleien. Na 10 min rondgekeken te hebben, terug opgestapt en voortgereden.
Er stonden nog een pak cols op het programma vandaag.

Het Was vandaag een beetje bewolkt met af en toe wat zon. Regen mocht ik ook verwachten, maar dat viel al bij al nog mee.

Voor de middagstop stopte ik aan een bakker, voor wat brood ed, en daar had ik geluk, ik stap af en zie 5€ liggen. Gratis middagmaal gescoord dus.
Gezien ik dezelfde toer doe als 3jaar geleden kom je af en toe dingen tegen die je nog herkend, ook zo een piknick plekje waar we toen zaten, maar ik had al gegeten, dus mar weer verder.

Rond half vier was ik aan het einde van m'n route en aan het Hotel.
Ik kon maar inchekken vanaf 17hr, dus eerst maar iets gaan drinken in Le Bourg D'Oisan. aan de voet van Alpe D'Huez. Ik had daar een rondje gepland om via de Alp naar Col de Sarenne te rijden, om vervolgens terug via Le Bourg D'Oisan de route te vervolgen.
Ach ik had nog tijd genoeg dus maar eerst dat rondje rijden.

Vandaag dus afgeklokt op 380km Bochtjes rijden.

Daarna dus maar naar het Hotel, het was ondertussen 17.40hr.

Hotel Le Terminus...... Geen aanrader hoor, het zag er beter uit op Booking.com
Ik kan slapen, maar het heeft zijn beste jaren al 20jr achter de rug. Eerst alle ramen opengezet en iets gaan drinken op het terras ( naast de drukke baan ) Daarna een Douchke nemen ( met Lauw water ).
Ben benieuwd naar het ontbijt morgen....
Ze gaan alleszins geen goede revieuw krijgen van me.

Ben wel lekker gaan eten in het centrum. Want als het restaurant ook zo is als de rest hier ;-)
Foto's zullen voor morgen zijn, Wifi werkt niet mee vandaag.


 Aan het meer van Annecy

 Col de Forclaz de eerste van de dag

 Col de Sarenne

Le Bourg D'Oisan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten